مرحله 3 بیماری کلیه سلول های بنیادی با کراتینین 3.4 برای این بسیار مفید است
نوشته شده توسط : sjzhospitalrenal

مرحله 3 بیماری کلیه سلول های بنیادی با کراتینین 3.4 برای این بسیار مفید است

مرحله 3 بیماری کلیه کراتینین 3.4 برای سلول های بنیادی مفید است؟ سلول های بنیادی درمان این نوع است که هدف برای تعمیر کلیه های آسیب دیده و بازسازی سیستم ایمنی ذاتی بدن انسان است. پس از آن برای درمان بیماری کلیوی ناشی از اختلال سیستم ایمنی مفید است.

چه معنی 3.4 کراتینین برای بیماران مبتلا به بیماری کلیوی؟

در درمانگاه، creaitnine 3.4 است در مرحله 3 بیماری کلیه است، که یک مرحله vital.En این سناریو، برخی از بافت کلیه آسیب دیده و برخی هنوز هم می تواند به طور معمول کار می کنند، همچنین برخی از نکروز بافت اما تنها partes.Así کوچک وجود دارد اگر ما می توانیم برخی از روش های درمانی پیدا به ترمیم بافت های آسیب دیده و حفاظت از مواد زائد را از تخریب بیشتر، پس ما این فرصت را برای بهبود عملکرد کلیه تا حد زیادی داشته باشد.

آیا این سلول های بنیادی مفید برای درمان مرحله 3 بیماری کلیه کراتینین 3.4؟

شما می دانید، پس از سیستم ایمنی ذاتی بدن انسان آسیب دیده است، سیستم ایمنی تطبیقی ​​فعال است، باعث یک واکنش التهابی خودایمنی exagerada.Por بنابراین واکنش نشان می دهد در نتیجه در آسیب به تمام انواع اندام ها و بافت پس از آن به نظر می رسد بیشتر از بیماری است. بیماری کلیوی آسیب های ناشی از واکنش التهابی فوق العاده ایمنی در بافت renales.Así در حالی که ما می توانیم اختلال سیستم ایمنی اصلاح، می تواند بافت کلیه را از تخریب بیشتر محافظت می کند.

و سلول های بنیادی است درمان به طوری که با هدف تعمیر و بازسازی کلیه های آسیب دیده ذاتی سیستم ایمنی بدن humano.Así با کمک این درمان، بیماران که در مرحله 3 بیماری کلیه با کراتینین 3.4 می باشد شما می توانید از این فرصت برای معکوس enfermedad.Así آن است که با کمک این روش درمانی، بیماران در مرحله 3 بیماری کلیه می کراتینین 3.4 می تواند از این فرصت برای معکوس بیماری خود را

اگر سوالی دارید و یا نیاز به دیگر هر گونه کمک در درمان بیماری های کلیوی، شما می توانید یک ایمیل به ما enfermedad-renal@hotmail.com ارسال و یا مشورت دکتر آنلاین ما به طور مستقیم، ما همه چیز ممکن است برای کمک به انجام.





:: بازدید از این مطلب : 282
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 2 خرداد 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: